حالت خوبه؟

در طول روز به آدمهای زیادی برمی خورید که همه ازتون می پرسن ، حالتون چطوره ؟ شما هم به خیلی هاشون می گین : ممنون خوبم . به بعضی ها هم می گین: خدا رو شکر . بعضی ها هم هستن که البته تعدادشون خیلی کمه و بهشون میگین خوب نیستم .

حالا از بین این تعداد کم که بهشون می گین خوب نیستم ، کم هستن کسانی که می پرسند : چته ؟ چرا خوب نیستی؟

البته از بین تعداد کمی که بهشون میگید خوب نیستم و تعداد کمتری که میپرسن چته ، بازم کمن کسانی که تو بهشون مشکلت رو میگی .

امروز من به یکی از همین افراد برخوردم .

از من پرسید :خوبی ؟ گفتم : نه . پرسید : چته ؟

منم سیر تا پیاز ماجرا رو بهش گفتم .

بهش گفتم :که از یه دختر خوشم اومده که نمی دونم اون نسبت به من چه احساسی داره . گفتم :دختره یکی دیگرو دوست داره . گفتم : نمی خوام باعث به هم خوردن زندگی کسی بشم که دوستش دارم . گفتم : کاش می تونستم همه چی رو بهش بگم . گفتم : وضع مالی اون خیلی بهتر از منه . خلاصه همه چی رو براش گفتم .

وقتی حرفام تموم شد احساس نزدیکی زیادی بهش میکردم . احساس میکردم اون خود منه و لزومی نداره من شکل من باشه . احساس کردم مشکلات من رو اون هم داره . اصلا راستشو بخواین احساس کردم که من مشکلی ندارم و این حرفا رو اون به من گفته و الآن منتظره که من بهش راه حل تحویل بدم .

هر چی فکر کردم هیچی به ذهنم نیومد ، اونم وایساده بود روبه روم و بروبر نگاهم میکرد .

آخرش گفتم توکل کن به خدا . انشا الله درست میشه و رفتم .

 

نظرات 14 + ارسال نظر
من دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ب.ظ

حتمن تو جزو اون چندتایی هستی که می برسن چته اما برای رفع تکلیف!!!

من دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

اون* نه تو!!!اشتباه شد اول!

لونا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ق.ظ

استاد حالا ما شخصاو بعدا نظرمونو میدیم.

سرمه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ

اون عکس نبود؟؟ یا آینه؟؟؟ (;
می دونی مشکل همینه دیگه....بیشتر آدم ها فکر می کنن اگر کسی درد دل کرد براشون اون ها باید حرف بزنن و راه حل بدن...نمی دونن بیشتر اوقات بهترین راه حل اینه که فقط گوش بدن!!فکر کنم خودم هم اینجوریم....زیاد حرف می زنم

من! سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ب.ظ http://missgooddays.persianbblog.com

خوب...شاید بهتره که به همه بگیم ممنون خوبم.

کامیرا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ب.ظ http://banderblog.persianblog.com

هرجای ایران باشی و بگی اهل بندرعباسم میگن اِ..... ؟ جنوبی هستی ؟ تو هم لبخند می زنی و میگی آره جنوبی هستم. خیلی ها استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و بوشهر و خوزستان و حتی فارس رو به یه اسم واحد (( جنوب )) می شناسند.همونطور که ما استان های شمالی رو فقط به اسم شمال میشناسیم... بندر جنوب هست ولی جنوب که بندر نیست ... به قول یکی از دوستان (( بندر آخر ایرانه )). راست میگه یه جورایی ، آخر ایران !
سلام دوستان. وبلاگ گروهی وبلاگ نویسان بندرعباس شروع بکارکرد. سر بزنید. ممنونم.

گندمزار چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ق.ظ http://gandomzar.com

اگه به من میگفتی من میگفتم هیچی نمی دونم ... خوبه بده یا چیکار باید کرد شاید ... نمی دونم!

گندمزار یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:33 ب.ظ http://gandomzar.com

کاش بهش میگفتی با یه حرف که زندگیهء کسی بهم نمی خوره ...

هامون دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:44 ق.ظ http://shouka.blogsky.com

۱-خوشا به حال کودکان...۲-هنوز دور دور توکل است و...

برونکا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ب.ظ http://boroonka.blogspot.com

خوب آدما همینن دیگه!

طناز سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:59 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

حال که من اومدم شما نیستی

من جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ق.ظ

کافه پراگ ونک-خیابان ونک-پاساژ ایینه ونک-طبقه دوم

سعیده سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

منم یه روری ار یکی که احساس می کر دم حالش خوب نباشه اینو سوال کردم اون نه تنها مشکلش را گفت بلکه دعوام هم کرد دا در سته پررو باری در اوردم ولی به این علت پنج روز تموم تو زیر زمین خوا بگاه گریه کردم پوریا برای من به منز له ی یه داداش بود ننه اون چیزی که اون فکر میکرد هنوزم وقتی میبمنم ناراحت هست ناراحت میشمحالا فکر میکنی جای پرسیدن هست

‌ذ پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد